Monday, August 17, 2009

επι του πιεστηριου...




τα νεα τρεχουν κι ας κανουν την παπια μερικοι μερικοι ντεμεκ λιωνω στην ξαπλωστρα που να τρεχω τωρα...
οι OVER THE RAINBOW στα μερη μας!Βρηκα στο www.melodicrock.com
τις εξης ημερομηνιες και τρεχω να σας ενημερωσω...

18 Oct 2009 TBA-Thessaloniki Thessaloniki
19 Oct 2009 Gagarin 205 Athens
21 Oct 2009 TBA-Ioaninna Ioaninna

αιντε να δουμε...βρε λες να προλαβω να δω το Τζο με σαρκα και οστα πριν πεθανω;λεεες;
Μετα μου μενει μονο ο jorn και βουρ για το μοναστηρι.
Ασε που αμα γινει θα αρχισει το ψαλτηρι...αφου-ολα-τα-γκρουπ-που-θες-να-δεις-ερχονται-πες-να-ερθουν-και-οι...συμπληρωστε κατα βουληση.
Ηδη βλεπω καποιον να με ψηνει για red hot chili peppers...

Το line up των over the rainbow ειναι:

Vocals: Joe Lynn Turner (Rainbow 1980-1984)
Drums: Bobby Rondinelli (Rainbow 1980-1983)
Bass: Greg Smith (Rainbow 1994-1997)
Guitar: Jurgen ("J.R.") Blackmore.
keyboards for this forthcoming tour Paul Morris (Rainbow 1994-1997)
Ολοι πρωην Rainbow εκτος απο τον Jurgen που ειναι ο κιθαριστας κληρονομικο δικαιωμα.

Κανονιστε λοιπον...

4 comments:

uncle said...

ψαρωτικό το ποστ με το εξώφύλλο. είπα και γω "TI??!! οι Catch the Rainbow στην πόλη μας, δε μπορεί". False alarm τελικά. πάλι "μεγαθήρια" σε αναζήτηση ενσήμων θα δουμε.

Εύα said...

σορρυ θειο,μου αρεσε το ξωφυλλο,μου θυμισε τας εποχας εκεινας,χαχα!
εγω παντως θα παω,τζο ειναι αυτος...αγαπη μου παλιογρια αλλιως
:D

Panos Konstantinidis said...

Βρε βρε καλώς τους... για να δούμε θα υπάρχει κάτι από την (παλαιά) αίγλη τους ή θα έλθουνε για την αρπαχτή (αν και ποια αρπαχτή αν παίξουνε στο gagarin... λέμε τώρα). Κατά πάσα πιθανότητα κι εγώ θα πάω.

Εύα said...

εδω θα παω εγω βρε Πανο,χαχαχα!
Για το Τζο;Μεχρι και στο gagarin!