Tuesday, March 17, 2009

ετοιμαζω ταξιδι....




το line up toy Rocklahoma,so far...

• Twisted Sister
• Great White
• Vixen
• Keel
• Saxon
• Hurricane Alice
• Helix
• Danger, Danger
• Warrant
• Night Ranger
• Gypsy Pistoleros
• Nelson
• KEEL
• KIX
• Bang Tango
• Beautiful Creatures
• LA Guns
• Britny Fox
• Faster Pussycat
• Lillian Axe
• Dirty Penny
• Legendary Scorpions Drummer Herman Rarebell and Bonfire
• Icon
• Big Cock
• Baton Rouge
• Lord Tracy
• featuring ex-Pantera vocalist Terry Glaze
• Silent Rage
• Warrior
• Pair-a-Dice
• Julliet
• Wild Street
• Vougan

να ετοιμαζομαστε σιγα σιγα,ναι;

6 comments:

Panos Konstantinidis said...

Θα πας; Εγώ χλωμό το βλέπω. Έσω ήδη κανονίσει για Inferno (Νορβηγία) και Festung Open Air Festival (Γερμανία). Δε με τρελλαίνουνε και τα συγκροτήματα...

Pastaflora said...

Twisted Sister... τι μου θύμησες τώρα... 25 χρόνια πριν να χτυπιόμαστε μπροστά στους καθρέφτες της Ομπρε...

Εύα said...

κι εσυ στην Ομπρε θειτσα;αααααχ,ποια νασαι αραγε μουμπλεμουμπλε...εγω ημουν βεβαια πιο...paranoid και rainbow αλλα τις εχω γραψει τις ωρες μου και στην Ομπρε,χεχεχε!
Πανο μου,η προτροπη στο τελος ειναι σαν το ανεκδοτο...λεμε και καμια μαλακια να περασει η ωρα!
Εδω για WASP και παιζεται που ειναι κι εντος συνορων :-)

Panos Konstantinidis said...

Ε πού να το καταλάβω; Λέω θα πας να ξεσκάσεις, να κάνεις και τις βόλτες σου, τα ψώνια σου, να δεις και τα συγκροτήματα. Μια χαρά θα περνούσες :)

Εύα said...

κι εγω αυτο ειχα στο νου μου βρε Πανο και να τραγουδαω το just like living in paradise syle david lee roth αλλα ας οψεται η κριση,χαχαχα!

Pastaflora said...

Στην Ombre χτίσαμε μεσοτοιχίες! Δες τι ειχα γραψει παλιότερα
http://pastaflor.blogspot.com/2007/03/blog-post_18.html
Αλλά και στη Rainbow κατεβαίναμε πού και πού. Και παλιότερα στο Rock Club.
Υπάρχει και γκρουπ Ομπρε στο Facebook!