Thursday, February 5, 2009

news,φρεσκα και λαχταριστα...

τι ακουσα μεχρι τωρα...και δεν ακουω και καλα τωρα τελευταια...
23/7 στη Μονη Λαζαριστων οι deep purple (σχολιο του ενος εκ των δυο αφεντικων "χεβι ειναι αυτοι,δεν παω")εισιτηρια στα 40 ευρω,η προπωληση αρχιζει στις 12/2.

Αλλο θεμα τωρα...
Αποχαιρετουν οι THUNDER...γμτ την ατυχια μου μεσα,οτι καλυτερο διεθετε το χαρντ ροκ των ημερων μας :-(

Joe Lynn Turner,εδωσε λεει το υλικο στον παραγωγο του για το νεο πονημα των SUNSTORM,House of dreams θα λεγεται και βγαινει τον Απριλη...αντε να δουμε γιατι πολυ μου αρεσει αυτο το side project.

Spirit Black το καθ'οδον του Jorn(who the fuck is Jorn?)Lande,καλέ!Τον Ιουνιο αυτο λεει να βγει,μυαλο δε βαζει αυτος,μονο για λιγο καιρο ξαποσταινει και ξανααα προς τη δοξα τραβα!

reunion KEEL με εμφανιση στο ROCKLAHOMA του 2009,ποιοι ειναι τουτοι;
you've got it...the right to rock αν σας θυμιζει κατι και για τους keel θα σας τα πω αναλυτικα στο επομενο ποστ,μη με πειτε φλυαρη,εχω και μια βαφη να περασω,λιγο πιστολακι να κανω,μην εμφανιστουν σαν τη βασιλειαδου οι keel :-D

2 comments:

Panos Konstantinidis said...

Αχαχαχα πού τους θυμηθήκανε τους Keel (αν και έχω δύο δίσκους τους). Ε ρε τι κάνει ο κόσμος για να βγάλει χρήμα.

Εύα said...

καλως τον Πανο!Πού χαθηκες εσυ;Μου'χε λειψει το χιουμορ σου,χαχα!Μην σημειωνεις τοσες απουσιες,τι θα πει κι ο κηδεμονας σου μετα;
:P