Tuesday, June 17, 2008

τιιιιιι εχουμε;

-το νεο πονημα του Jorn,sucks...ειναι αληθεια,το λεει κι ο Σπυρος!Μονο να,λογω προσωπικου κολληματος με τον τιτλο θα ξεχωρισω ενα,μονο ενα τραγουδακι,ενταξει Σπυρομ;Lonely Are the Brave...
-ερχονται οι Within Temptation,ερχονται κι οι Lacuna Coil.Οι πιο ΟΜΟΡΦΕΣ κυριες του σκληρου ροκ(μη γελατε εσεις εκει κατω,σας βλεπω...τα ιδια ελεγαν κι αλλοι αλλα οταν τις ειδαν στη σκηνη εκαναν γαργαρες τα λογακια,νταξ;)τουτεστιν Sharon Den Andel και Cristina Scabbia.Προσωπικα,δηλωνω φαν της Κριστινα και της αφιερωνω το τραγουδι των Blue Oyster Cult-Joan Crawford με κεινη τη φωνη που ψιθυριζει...Κριστιιιιιιινα!
Ψηφιζω Κριστινα λοιπον,κοντη μεν,ΘΕΑ δε...αλλα η Σαρον ειναι ΚΟΥΚΛΑΡΑ,οφειλω να το ομολογησω,μη με πειτε και κατινα.Παντως,εγω με την Ιταλια ειμαι γιατι ναι μεν οι Ολλανδοι εκλεισαν σπιτια στο Euro αλλα αποκρουση σαν του Μπουφον δεν εχει!
-Κανω χεντμπαγκινγκ στο λεωφορειο(μια κοινωνικη προσφορα του ΟΑΣΘ στο επιβατικο κοινο)με το Nostradamus των Judas Priest που με εχει ξετρελλανει!Ο Χαλφορντ ακουγεται σαν Χαλφορντ κι οι Τζουντας ΒΑΡΑΝΕ!Και για πρωτη φορα στη ζωη μου λυπαμαι που δε μπορω να παω στο Rockwave festival.Γιατι και Σαρον εχει και Χαλφορντ!Η Κριστινα στο Λυκαβηττο,μην το ξεχασω...μαζι με Venom(ΖΟΥΝ!),Iced Earth(ΜΑΣ ΑΓΑΠΟΥΝ) κι αλλα μπουμπουκια...
-Ακουω επισης και ΚΟΛΛΑΩ με Jaded Heart,το γκρουπ του Michael Bormann που την εκανε με ελαφρα και στο ντουετο του με την Annette Olzon των Nightwish ακουγεται ΠΙΟ μελο κι απο τον Joe Lynn Turner...αστο αγαπη μου,δεν το'χεις,μην το παιδευεις το θεμα.Εξακολουθω να προτιμω την Tarja παντως...περι ορεξεως,κολοκυθοπιτα...
Μillenium με Jorn και χωρις Jorn...
M.IIL.ion,αλλο φρουτο αυτοι...
Avantasia με Jorn γιατι χωρις δε λενε...κι αμα θυμηθω κατι αλλο θα σας το πω...

4 comments:

Panos Konstantinidis said...

Θα γούσταρα να πάω Within Temptation αν και τα τελευταία τους με έχουνε ξενερώσει...

Το τελευταίο των Priest δεν το έχω ακούσει. Τόσο κορυφαίο είναι;

uncle said...

Μια είναι η γυναίκα: Liv Kristine Espenæs (αν και τώρα τελευταία η αδερφή της "Carmen Elise Espenæs" έχει το πάνω χέρι)

Εύα said...

Πανο,εγω ενθουσιαστηκα,παντως...τα γερικα αυτια μου δε χαροποιουνται ευκολα τωρα τελευταια.Κι ακουσα αρκετα απο το νεο,οχι μονο το σινγκλ...
Θειε,you know better,τα σεβη μου...

Panos Konstantinidis said...

Εύα με πώρωσες! Θα το χτυπήσω σε βινύλιο χωρίς να το ακούσω α) εμπιστεύομαι την κρίση σου και β) είμαι σίγουρος ότι θα τα σπάει. Άλλως τε από Priest μόνο το Defenders of the faith δε μου αρέσει.